SGB Łasin
aktualnie jesteś: Strona główna \ Informacje \ Aplikacja Mobilna
Aplikacja Mobilna

Aplikacja mobilna Nasz Bank to wygodna i bezpieczna forma dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.

Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.

Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0 oraz  iOS od wersji 9.0 .

Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:

  • mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
  • wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach;
  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej oraz wpłat/wypłat w kasie w banku (dla tych rachunków, które są dostępne w bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej);
  • satysfakcję korzystania z usług banku.

 

Dokumenty do pobrania:

- Wciśnij tutaj aby pobrać aplikację Nasz Bank na swój telefon z systemem Android.

- Wciśnij tutaj aby pobrać aplikację Nasz Bank na swój telefon z systemem iOS.

- Regulamin korzystania z Aplikacji Mobilnej Nasz Bank.

- Regulamin korzystania z usługi BLIK w Aplikacji Mobilnej Nasz Bank.

 

 

- Aplikacja mobilna Przewodnik Użytkownika Android: Klient Indywidualny, Klient Firmowy

- Aplikacja mobilna Przewodnik Użytkownika iOS: Klient Indywidualny, Klient Firmowy

 

- Częste pytania i odpowiedzi