Aplikacja mobilna Nasz Bank to wygodna i bezpieczna forma dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.
Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.
Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0 oraz iOS od wersji 9.0 .
Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:
- mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
- dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
- wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach;
- mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej oraz wpłat/wypłat w kasie w banku (dla tych rachunków, które są dostępne w bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej);
- satysfakcję korzystania z usług banku.
Dokumenty do pobrania:
- Wciśnij tutaj aby pobrać aplikację Nasz Bank na swój telefon z systemem Android.
- Wciśnij tutaj aby pobrać aplikację Nasz Bank na swój telefon z systemem iOS.
- Regulamin korzystania z Aplikacji Mobilnej Nasz Bank.
- Regulamin korzystania z usługi BLIK w Aplikacji Mobilnej Nasz Bank.
- Aplikacja mobilna Przewodnik Użytkownika Android: Klient Indywidualny, Klient Firmowy
- Aplikacja mobilna Przewodnik Użytkownika iOS: Klient Indywidualny, Klient Firmowy